Vaihto, palautus ja reklamaatio


Voinko muuttaa tilaustani?

Lähtökohtaisesti et.


Kun olet saanut meiltä sähköpostin, jossa kerrotaan, että olemme vastaanottaneet tilauksesi, et lähtökohtaisesti voi muuttaa tilaustasi. Tämä johtuu siitä, että lähetämme tilauksesi varastollemme heti sen saatuamme, jotta voimme toimittaa sen mahdollisimman nopeasti.


Jos haluat peruuttaa tilauksesi välittömästi tilauksen tekemisen jälkeen, voit yrittää soittaa asiakaspalveluumme, minkä jälkeen selvitämme, onko tilaustasi mahdollista enää muuttaa.


Emme kuitenkaan voi lisätä tuotteita tilaukseesi.



Voinko peruuttaa tilaukseni lähetyksen - tai osia siitä?

Valitettavasti et. Käsittelemme tilauksesi heti sen vastaanotettuamme, jotta toimitus voi tapahtua mahdollisimman nopeasti.


Sinulla on kuitenkin aina mahdollisuus katua ostostasi, ja voit myös vaihtaa tuotteesi fyysisissä Zizzi -myymälöissä.



Voinko peruuttaa kaupan?

Kuluttajana sinulla on oikeus katua verkkokaupassa tekemääsi ostosta.

Jos haluat toimia näin, on sinun 14 päivän sisällä siitä, kun vastaanotit tuotteen kerrottava meille yksiselitteisesti, että haluat käyttää katumisoikeuttasi.


Voit tehdä sen esim. käyttämällä peruutuslomaketta, joka toimitetaan sinulle yhdessä tilauskuitin kanssa ennen tuotteen vastaanottamista.


Lomake lähetetään osoitteeseen: palautus@zizzi.fi



Miten palautan tuotteen?

Tuotteet, jotka on ostettu verkkokaupasta, voi palauttaa tai vaihtaa fyysisissä myymälöissämme - tai palauttaa takaisin verkkokauppaamme.


Myymälään tehtävän palautuksen yhteydessä lasku/tilauskuitti ON otettava mukaan.


Jos kadut ostostasi, on sinun palautettava tuote meille ilman tarpeetonta viivästystä enintään 14 päivän kuluessa siitä päivästä, kun ilmoitit meille haluavasi käyttää peruuttamisoikeuttasi.


Verkkokauppaan palautus on tehtävä käyttämällä palautustarraa "Palautuspaketti", joka tulee pakettisi mukana. Seuraa paketissa olevia ohjeita.


Jos kadut ostostasi, vastaat itse tuotteen palautuskustannuksista - myös siinä tapauksessa, että tuote on alun perin lähetetty sinulle rahtikuluitta.


Jos haluat palauttaa monen eri tilauksen tuotteita samassa paketissa, pyydämme, että ilmoitat meille asiasta.


Et voi itse toimittaa tuotetta yritykselle Ball Retail A/S.


Muista seurata pakettisi mukana tulevia palautusohjeita - ja kirjoittaa ylös palautuspaketin seurantanumero paketin mukana tulevasta palautuskortista.



Oletteko vastaanottaneet palautukseni?

Kun vastaanotamme palauttamasi tuotteet, lähetämme sinulle vahvistuksen sähköpostitse. Jos et ole vastaanottanut sähköpostia 2-3 viikon sisällä palautuksen lähettämisestä, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.


Tarvitsemme palautuslomakkeessa olevia tietoja, joten jos olet valinnut vaihtoehtoisen toimitustavan, kestää palautusprosessissa valitettavasti kauemmin. Jos meiltä puuttuu tuotetta koskevaa tietoa, voi olla, että palautusprosessia ei voida saattaa loppuun.


On sinun vastuullasi, että palauttamasi tuotteet eivät katoa tai vahingoitu palautusprosessissa, joten muista säilyttää paketin päälle tulevassa palautuskortissa oleva seurantanumero.


Huomioitavaa verkkokauppaan tehtävissä palautuksissa/reklamaatioissa:

Jos olet maksanut ostoksesi verkkopankissa zizzi.fi:ssä, saat pian palautuksen vastaanottamisen jälkeen sähköpostiviestin maksupalvelun tarjoajaltamme Paytraililta. Viestissä sinua pyydetään ilmoittamaan tilinumero, jolle maksu hyvitetään.  


Rahat palautetaan pian sen jälkeen, kun olet ilmoittanut tilinumerosi



Voinko saada rahani takaisin, jos käännyn fyysisen Zizzi-myymälän puoleen?

Kyllä voit. Muista ottaa tilauksesi kuitti mukaan, jos haluat vaihtaa tuotteen myymälässämme.



Voinko saada rahani takaisin, jos käännyn fyysisen Zizzi-myymälän puoleen?

Kyllä voit. Muista ottaa tilauksesi kuitti mukaan, jos haluat vaihtaa tuotteen myymälässämme



Voinko vaihtaa tuotteita fyysisessä Zizzi -myymälässä?

Kyllä, voit vaihtaa tuotteita Zizzi -myymälöissä, mutta vain jos otat mukaasi tilauskuitin - paketin mukana tuleva palautuslomake ei kelpaa.


Löydät myymälämme täältä.


Voinko mennä fyysiseen Zizzi -myymälään, jos ostamassani tuotteessa on jotakin vikaa?

Jos löydät Verkkokaupasta ostamastasi tuotteesta laadunvalvonnastamme huolimatta aihetta reklamaatioon, voit reklamoida ja vaihtaa tuotteen kaikissa fyysisissä myymälöissämme Suomessa laskua/tilauskuittia näyttämällä. Vaihtoehtoisesti voit myös palauttaa tuotteen yhdessä pakettisi mukana tulleen palautuslomakkeen kanssa osoitteeseen:


Ball Retail A/S
Kløvermarken 29
7190 Billund

Danmark
Att.: Kundeservice


Tarkistamme tuotteen kunnon mahdollisimman pian.


Et vastaa postikuluista, jotka liittyvät puutteellisen tuotteen palautukseen.



Milloin saan rahani takaisin, jos kadun ostostani?

Huolehdimme siitä, että rahasi palautetaan ilman tarpeetonta viivästystä ja viimeistään 14 päivän kuluessa siitä päivästä, kun olemme vastaanottaneet ilmoituksen, jossa kerrot haluavasi perua kaupan.


Takaisinmaksu tehdään käyttäen samaa maksutapaa, jota käytit maksaessasi tuotteen. Maksukortista riippuen kestää tavallisesti 2-30 päivää siitä, kun olemme tehneet hyvityksen siihen, että korttipalvelusi tarjoaja siirtää rahat tilillesi.


Voimme kuitenkin pidättäytyä maksamisesta siihen saakka, kunnes olemme vastaanottaneet palauttamasi tuotteen, tai kunnes olet esittänyt dokumentin, joka todistaa, että olet palauttanut tuotteen - riippuen siitä, kumpi tapahtuu ensin.

Vastaat itse tuotteen arvon laskusta, tuotteen katoamisesta tai tuotteen vahingoittumisesta kuljetuksen yhteydessä.


Huomioitavaa verkkokauppaan tehtävissä palautuksissa/reklamaatioissa:


Jos olet maksanut ostoksesi Zizzi.fi:ssä verkkopankissa, saat pian palautuksen vastaanottamisen jälkeen sähköpostiviestin maksupalvelun tarjoajaltamme Paytraililta. Viestissä sinua pyydetään ilmoittamaan tilinumero, jolle maksu hyvitetään.  


Rahat palautetaan pian sen jälkeen, kun olet ilmoittanut tilinumerosi



Miten toimin, jos tuotteeni on viallinen ja haluan tehdä reklamaation?

Jos olet ostanut verkkokaupasta tuotteen, joka laatukontrollistamme huolimatta antaa aihetta reklamointiin, palauta tuote paikalliseen Zizzi -myymälääsi. Voit myös palauttaa tuotteen paketin mukana tulevan palautuskortin ja täytetyn palautuslomakkeen avulla osoitteeseen:


Ball Retail A/S
Kløvermarken 29
7190 Billund

Denmark
Att.: Kundeservice


Tarkistamme tuotteen kunnon mahdollisimman pian.


Muista käyttää tuotteen mukana tullutta palautuskorttia. Et vastaa itse puutteellisen tuotteen palautuskuluista.



Olette hyvittäneet minulle väärän summan. Miten toimin?

Jos epäilet, ettet ole saanut oikeaa summaa hyvityksenä, ota yhteyttä asiakaspalveluumme numeroon 010 3222 022 tai osoitteeseen

asiakaspalvelu@zizzi.fi ja ilmoita tilausnumerosi sekä oikea hyvitettävä summa.


Huomaa: Toimituskulut (sekä lähetyksen, että palautuksen kulut) hyvitetään vain siinä tapauksessa, että koko tilaus on virheellinen tai puutteellinen.  



Miksi toimituskuluja ei ole hyvitetty?

Toimituskulut (sekä lähetyksen, että palautuksen kulut) hyvitetään vain siinä tapauksessa, että tilaus on virheellinen tai puutteellinen. Jos olemme lähettäneet sinulle väärän tai viallisen tuotteen, ota yhteyttä asiakaspalveluumme numeroon 010 3222 022 tai osoitteeseen

asiakaspalvelu@zizzi.fi ja ilmoita tilausnumerosi.


Autamme sinua palauttamaan tuotteen ilman toimituskuluja.


Olette toimittaneet minulle väärän tuotteen. Miten toimin?

Jos emme ole toimittaneet tuotetta, jonka tilasit ja joka on merkitty tilausvahvistukseesi ja/tai saamaasi saatekirjeeseen, ota yhteyttä asiakaspalveluumme ja ilmoita tilausnumerosi.


Tutkimme tilanteen ja vastaamme sinulle mahdollisimman pian.



​Voinko vaihtaa tuotteen, jonka olen saanut lahjaksi?

Verkkokaupasta osoitteessa www.zizzi.fi ostetut lahjat voi vaihtaa joko myymälässä tai lähettämällä lahjan meille palautuksena palautusprosessin mukaisesti.


Lahja voidaan vaihtaa myös fyysisissä myymälöissämme. Näissä Zizzi -myymälöissä voit joko vaihtaa tuotteen toiseen tai saada rahasi takaisin.


Palautettaessa tuote Ball Retail A/S:lle, hyvitetään lahjan ostohinta lahjan antajan tilille 2-30 päivän sisällä riippuen maksukorttipalvelun tarjoajasta.


Vastaat itse palautuksen kuluista, ellei kyseessä ole reklamaatio. Rahat hyvitetään sille kortille, jolta tilaus on maksettu. Jos kortti on tällä välin ehtinyt vanhentua tai suljettu, tapahtuu hyvitys tilisiirtona. Siinä tapauksessa ota yhteyttä asiakaspalveluumme osoitteeseen asiakaspalvelu@zizzi.fi ja ilmoita tilitietosi.